Lombard International Assurance blijft haar aanbod in België uitbreiden met de lancering van Corporate Select Solution een door het Belgische bijkantoor van Lombard International Assurance S.A. uitgegeven Branche 6-kapitalisatiecontract.

Corporate Select Solution biedt Belgische vennootschappen een eenvoudige en flexibele oplossing om hun beleggingsportefeuille te structureren.

De lancering van dit aanbod voor de Belgische markt ligt in het verlengde van het succes van ons TAK 6-kapitalisatiecontract dat wordt uitgegeven door onze Head Office in Luxemburg (en verdeeld in België), waarvoor de Ruling die in juni 2021 werd verkregen, het fiscale regime heeft verduidelijkt. Dit maakt de oplossing nog aantrekkelijker voor onze partners en klanten.

De specifieke voordelen van Corporate Select Solution

De Corporate Select Solution is beschikbaar bij ons Belgische bijkantoor en biedt veel voordelen voor Belgische vennootschappen, waaronder :

• Flexibele duurtijd ;
  • Vereenvoudiging van de belastingaangifte ;
  • De mogelijkheid om via de onderliggende fondsen van het kapitalisatiecontract een gediversifieerde beleggingsportefeuille op te bouwen, die discretionair wordt beheerd (toegewezen fonds, collectieve interne fondsen of een selectie van meer dan 200 externe fondsen)
  • Reglementaire bescherming van de onderliggende activa via de "Veiligheidsdriehoek" ;
  • en de mogelijkheid om op elk moment afkopen / bijkomende stortingen te doen.

Ondertussen nodigen wij u uit om onze brochure hieronder te downloaden voor meer informatie. Hier vindt u de belangrijkste kenmerken van Corporate Select Solution een vergelijking met andere oplossingen, een case study en nog veel meer...

img

Specifiek voor de verzekeringstussenpersonen, kan het Product Informatie Document hieronder gedownload worden. U zal op de hoogte worden gebracht bij iedere wijziging. U kunt op elk moment toegang krijgen tot de laatste bijgewerkte versie van dit document op onze website.

img