Lombard International Assurance, een toonaangevende leverancier van oplossingen voor vermogens- en successieplanning voor vermogende particulieren, families en instellingen, is dit jaar tijdens de Global Banking & Finance Review Awards uitgeroepen tot "Best Financial Services Group Europe 2021".

Sinds de oprichting in 2011 zijn deze awards een erkenning voor belangrijke bijdragen aan innovatie, strategie en vooruitstrevende en inspirerende veranderingen binnen de Global Financial Services gemeenschap. Het doel van deze awards is om ondernemingen, ongeacht hun omvang, te erkennen voor hun toonaangevende expertise en uitmuntendheid binnen de financiële sector.

De "Best Financial Services Group Europe 2021" award van Global Banking & Finance Review is een bewijs van de sterke leiderspositie van Lombard International Group binnen de Europese unit-linked levensverzekeringenmarkt.

Stuart Parkinson, Group Chief Executive, reageert: "Ik ben opgetogen dat Global Banking & Finance Review Lombard International heeft uitgeroepen tot ‘Best Financial Services Group Europe 2021’. We hebben al 30 jaar een sterke reputatie als marktleider en het is geweldig om zo'n erkenning te krijgen voor onze voortdurende investeringen om onze activiteiten verder te verbeteren, terwijl we blijven innoveren en onze wereldwijde capaciteit uitbreiden, vooral in de internationale vermogenshubs in Europa, Azië en de VS. Deze prijs betekent zeer veel in een onvoorspelbare wereldwijde economie. Hij bevestigt het belang van onze waardevoorstellen en langetermijnstrategie, maar ook ons vermogen om een steeds complexere en onzekerdere wereld te trotseren."