Lombard International Assurance S.A., een toonaangevende leverancier van oplossingen voor vermogens- en successieplanning voor vermogende particulieren, families en instellingen, werd voor het tweede opeenvolgende jaar uitgeroepen tot "Best Financial Services Group Europe" op de 2022 Global Banking & Finance Review awards.

Deze awards zijn een erkenning voor belangrijke bijdragen aan innovatie, strategie en vooruitstrevende en inspirerende veranderingen binnen de Global Financial Services gemeenschap. Die komen de gemeenschap van vermogensadviseurs en hun cliënten ten goede. Het doel van deze awards is om ondernemingen, groot en klein, te waarderen voor hun toonaangevende expertise en uitmuntendheid binnen de financiële sector.

Het feit dat Lombard International Assurance de titel van "Best Financial Services Group Europe 2022" behoudt, is een bijkomend bewijs dat de groep een sterke leiderschapspositie blijft bekleden op de Europese markt van beleggingsverzekeringen (ook bekend als unit-linked levensverzekeringen).

Stuart Parkinson, Group Chief Executive, reageert op de Award:
'We werken op het snijpunt van private banking, vermogensbeheer en verzekeringen en willen onze cliënten en hun adviseurs ondersteunen om hun nalatenschap zin te geven, en ervoor te zorgen dat hun vermogen hen nu en in de toekomst ten dienste staat van toekomstige generaties. Ik ben erg verheugd dat Global Banking & Finance Review met deze award opnieuw onze leiderschapspositie op de markt heeft erkend

"Het is enorm bemoedigend om blijvende erkenning te krijgen voor ons trackrecord van meer dan dertig jaar. We blijven ons meer dan ooit inzetten voor een duurzame groei van ons bedrijf, terwijl we blijven innoveren en onze wereldwijde capaciteiten uitbreiden via een verbeterd digitaal aanbod, het leveren van uitmuntende service en het smeden van sterke partnerschappen in al onze regio's."