Lombard International Assurance, marktleider in oplossingen voor vermogens- en successieplanning en -structurering voor vermogende particulieren, families en instellingen, is voor het derde achtereenvolgende jaar uitgeroepen tot "Best Financial Services Group Europe" en heeft bij de 2023 Global Banking & Finance Review de "Decade of Excellence Financial Services Group Europe" in de wacht gesleept.

De Global Banking & Finance Review Awards werden in 2011 in het leven geroepen om uitstekende prestaties van bedrijven in de financiële dienstensector te erkennen, ter bevordering van innovatie en progressieve veranderingen. Dat komt de gemeenschap van internationale vermogensadviseurs en hun klanten ten goede.

Dat Lombard International Assurance voor het derde achtereenvolgende jaar de titel "Best Financial Services Group Europe" heeft behaald, getuigt van haar sterke leiderschapspositie binnen de sector van de beleggingsverzekeringen, maar ook van haar unieke grensoverschrijdende vermogensstructureringscapaciteiten, expertise, oplossingen op maat en haar streven naar uitmuntende dienstverlening. Deze positie wordt nog versterkt door de toekenning van de "Decade of Excellence Financial Services Group Europe” award.

Stuart Parkinson, Group Chief Executive, licht toe: Het verheugt mij dat het harde werk en de toewijding van onze hoogstaande experts opnieuw worden erkend. Ik ben ongelooflijk trots op wat we de afgelopen twaalf maanden hebben bereikt met de verdere ontwikkeling en groei van onze activiteiten in onze kernmarkten. Dat we voor het derde opeenvolgende jaar de "Best Financial Services Group Europe" winnen en bovendien de "Decade of Excellence Financial Services Group Europe”-award behalen, zet nogmaals de relevantie van onze waardeproposities, ons bedrijfsmodel en onze langetermijnstrategie in de verf. Hartelijk dank aan het team van Lombard International!”