Lombard International Assurance, een toonaangevende leverancier van oplossingen voor vermogens- en successieplanning voor vermogende particulieren, families en instellingen, heeft de prijs voor "Best Insurance-Based Wealth Solutions" gewonnen bij de jaarlijkse Private Banker International Global Wealth Awards 2023.

Deze prijs is een erkenning van de meer dan 30-jarige ervaring van Lombard International Assurance in het ontwikkelen van gepersonaliseerde oplossingen voor vermogensbeheer en successieplanning, en het ondersteunen van haar partners en klanten die te maken krijgen met een steeds veranderende marktdynamiek. Hij is een erkenning voor de sterke leiderspositie van het bedrijf binnen de Europese unit-linked levensverzekeringenmarkt.

Eerder dit jaar won Lombard International Assurance ook de prijs voor het "Best Wealth Planning Team" bij de tiende jaarlijkse WealthBriefing Swiss Awards 2023 en voor het derde achtereenvolgende jaar de prijs voor de "Best Financial Services Group Europe" bij de 2023 Global Banking & Finance Review awards.

Stuart Parkinson, Group CEO, reageerde op de prijs: Ik ben er trots op dat het harde werk en de toewijding van onze hoogopgeleide experts opnieuw worden erkend met de prijs voor "Best Insurance-Based Wealth Solutions". We blijven ons meer dan ooit inzetten voor een duurzame ontwikkeling van ons bedrijf, terwijl we blijven innoveren en onze capaciteiten ten volle benutten, een uitmuntende service leveren en sterke partnerschappen smeden in al onze regio's." Hartelijk dank aan onze klanten en partners voor hun blijvende vertrouwen en steun."

Florent Albert, Managing Director Europe en Group CFO, voegde eraan toe: Ik ben zeer verheugd dat Lombard International Assurance de prijs "Best Insurance-Based Wealth Solutions" heeft gewonnen. Het is een erkenning van onze meer dan 30 jaar ervaring en alle eer gaat naar onze deskundige en getalenteerde teams. Het bevestigt de relevantie van onze waardeproposities en ons vermogen om ons aan te passen aan een veranderende wereld. Ik ben er trots op dat dit wordt erkend door Private Banker International en onze collega's."

UK Financial Promotions Ref # FP_2023_10_1